Reviews

Reviews

Ervaringen

  • Loslaten in veiligheid

    Marischka, Bedankt dat ik met jou heb mogen kijken naar wat ik bij mij droeg en wat niet van mij was. Vooral, dat ik het heb kunnen loslaten. Het was een intense en mooie ervaring. Je creëert een fijne en vertrouwde omgeving waarin ik alle ruimte en veiligheid voelde om mij direct open te stellen. Hierdoor kon ik ten volle doorvoelen wat aandacht nodig had en wat losgelaten moest worden om verder te kunnen met mijn leven.
  • Veilige en Warme omgeving

    Ik heb een individuele opstelling gedaan en dat was intens maar ook helend. Dank je wel voor de veilige en warme omgeving waarin dit mocht plaatsvinden. Marischka geeft dat veilige gevoel door haar open en warme zijn. Erg fijn! Ina.
  • Waardevol en Bijzonder

    Intens en Waardevol. En heel bijzonder. Ik kom zeker nog eens terug. Warme groet, Sylvia
  • Opstelling met Vloerankers

    De 1 op 1 opstelling met Marischka voelde voor mij als een soort van thuiskomen. De spontane telefonische intake beloofde al veel goeds en niets bleek minder waar. Alles werd in een veilige en vertrouwde omgeving en setting besproken en samen kozen wij voor de opstelling met vloerankers. Het kwam binnen en ik heb het in dankbaarheid toegelaten. Het was een hele fijne ervaring en ik laat de energie die is vrijgekomen op zijn natuurlijke beloop zodat alles op de juiste tijd zijn plek vindt en daar landt waar geheeld mag worden. Je begrijpt dat een nieuwe afspraak niet lang...
  • Inzicht en zelfvertrouwen

    Afgelopen week een 1 op 1 opstelling gedaan bij Maris. We zijn familie en daarom extra spannend, maar oh zo mooi. Prachtig om te zien hoe liefdevol en warm Maris zich openstelt en mij binnen 5 minuten (en na een geweldige meditatie) volledig tot rust kon brengen. De opstelling gaf zoveel inzicht dat had ik nooit verwacht. Maris neemt echt de tijd en geeft je zelfvertrouwen. Ook vraagt ze goed naar je grenzen. Echt een aanrader. Brenda
  • Warm en Liefdevol

    Het was fijn om erbij te zijn! Op deze prachtige plek en met deze mooie mensen. Marischka begeleidt de opstellingen op een warme en liefdevolle manier. Ik voel me bevoorrecht dat ik hieraan deel mocht nemen als representant. Dank! Joke
  • Genoten & een baanbrekende ervaring

    Lieve Marischka, wow, wat heb ik genoten van de Opstellingen dag bij jou! Ik ben zelf opgeleid als opsteller en werk al jaren met het systemische werk, maar ik heb deze dag veel geleerd van je. Je zet een absoluut veilig veld neer om de kracht van deze methodiek ten volle te ervaren. Voor mijn dochter, met wie ik samen was, was het een baanbrekende ervaring. Ik heb van A-Z genoten. Dank je wel. Je bent echt heel goed! Esmeralda
  • Wat een bijzondere ervaring!

    Wat een bijzondere ervaring. Marischka benadert alles met veel rust. Ik heb zeker goede inzichten opgedaan. Yvette Steenbergen
  • Ik voel mij veilig bij haar

    De familieopstelling van afgelopen dinsdagochtend was weer heel bijzonder. Ik ben nu drie keer bij Marischka als representant geweest. Marischka is intuïtief, warm, zuiver, transparant en professioneel en wat mij opvalt is dat elke keer als zij de dag opent met een klein verhaaltje uit een boekje, dit een thema blijkt te zijn in de opstellingen. Ik voel mij veilig bij haar.
  • Rust in mijn lijf

    Marischka begeleidt op een hele prettige en professionele manier de familieopstelling, met oog voor alles wat zich voordoet. Ik ervaar een hele nieuwe rust in mijn lijf: het heeft mij goed gedaan. Mariska D.  
  • Opluchting en lichter gevoel

    Bij de opstelling n.a.v. mijn vraag is er voor mij ter plekke al heel veel gebeurd. De emoties kwamen vanzelf en dat voelde ook helemaal niet als erg. Integendeel zelfs, meer als opluchting omdat mijn plek t.o.v. mijn ouders opeens zo heel helder en duidelijk werd. De woorden die mij en mijn fictieve ouders ‘in de mond gelegd’ werden, voelden als heel relevant en dat daarmee een lading bij mij kon wegvallen. Het gekke was dat ik het gevoel had dat ik ze werkelijk zag staan als zijnde die persoon en niet als degene die het representeerde. Marischka en Rozemarijn...
  • Absolute aanrader

    Ik vond het echt een hele bijzondere ervaring en een absolute aanrader. Marischka is een heel fijn en warm mens en ze zorgt ervoor dat je je gelijk op je gemak voelt . De familieopstelling geeft inzicht in waar jij staat in het familiesysteem en helpt je om op de juiste plek te gaan staan.
  • Een bijzondere ervaring

    Het was een bijzondere ervaring.Als representant bij een familieopstelling vond ik het indrukwekkend om bij te dragen en inzicht te krijgen in familiedynamieken. De veilige sfeer en jouw professionele begeleiding maakten het extra bijzonder. Een aanrader!
  • Familieopstelling bij Marischka!

    Een heel bijzondere ervaring. Je voelt verwondering over wat er in een “gewone” ruimte gebeurt, respect voor wat er ontstaat en verbintenis met onbekende personen.. Marischka straalt energie, maar ook rust uit, en is duidelijk met woorden, die wat met je doen, maar waar je ook wat mee kunt! Een verrijking voor mij dit te hebben meegemaakt.Marischka is warm, maar ook professioneel en laat je stappen zetten die je inzicht geven in je eigen persoonlijkheid! Ik kan iedereen aanraden om dit zelf ook een keer te ervaren.      
  • Bedankt!

    Lieve Marischka, Fijn dat je ons een kijkje hebt willen geven in de wereld van “FamilieOpstellingen”. Liefs,  
  • Mooi en bijzonder

    Goedemorgen Marischka, Ja dat was behoorlijk intens!! Ik was de hele dag flink moe:-) Maar zo mooi en bijzonder dat ik dit heb kunnen zien en aankijken!! Ik ben heel benieuwd naar de impact van deze opstelling waarin ik het zware lot van mijn moeder heb mogen loslaten en mijn “kindvreugde” weer heb mogen omarmen.  Nogmaals dankjewel voor de fijne begeleiding.  En keep up the good work!!

Google Reviews